Logotyp
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
  1. M Service
  2. M Connect
  3. Felsökning i M Connect

Felsökning i M Connect

Artiklar i detta avsnitt

  • Jag angav att jag var förare men vill ändra till passagerare – hur gör jag?
  • Jag kan inte ta bort felmeddelanden under ”Kontroll i appens inställningar”?
  • Kan inställningen batterioptimering för Android användare skapa problem i M Connect?
  • Varför tolkar M Connect vissa av mina resor felaktigt?
  • Alla mina resor visas inte i M Connect - varför?
  • M Connect har kategoriserat en resa felaktigt, vad kan jag göra?
  • Varför visas inte mina resor i M Connect?
  • Varför är jag inte med på "Leaderboard"?
  • Jag var med på leaderboard förra veckan, men inte denna vecka. Vad beror det på?
  • Varför får jag 0 i Speed Score när jag inte har kört för fort?
Se fler

Jag kan inte ta bort felmeddelanden under ”Kontroll i appens inställningar”?

För att åtgärda fel och felmeddelanden för ”Fysisk aktivitet” och ”Plats” kan du i vissa versioner av Android behöva gå in i ”Inställningar” och sen skrolla ner till ”Platsåtkomst” för att göra justeringar direkt i mobilens inställningar. Notera att begreppen för Fysisk aktivitet och Plats kan variera beroende på mobil-märke och modell.

Relaterade artiklar

  • Alla mina resor visas inte i M Connect - varför?
  • Kan inställningen batterioptimering för Android användare skapa problem i M Connect?
  • Jag angav att jag var förare men vill ändra till passagerare – hur gör jag?
Integritetspolicy