Logotyp
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
  1. M Service
  2. M Connect
  3. Felsökning i M Connect

Felsökning i M Connect

Artiklar i detta avsnitt

  • Jag angav att jag var förare men vill ändra till passagerare – hur gör jag?
  • Jag kan inte ta bort felmeddelanden under ”Kontroll i appens inställningar”?
  • Kan inställningen batterioptimering för Android användare skapa problem i M Connect?
  • Varför tolkar M Connect vissa av mina resor felaktigt?
  • Alla mina resor visas inte i M Connect - varför?
  • M Connect har kategoriserat en resa felaktigt, vad kan jag göra?
  • Varför visas inte mina resor i M Connect?
  • Varför är jag inte med på "Leaderboard"?
  • Jag var med på leaderboard förra veckan, men inte denna vecka. Vad beror det på?
  • Varför får jag 0 i Speed Score när jag inte har kört för fort?
Se fler

Jag angav att jag var förare men vill ändra till passagerare – hur gör jag?

Tyvärr - Du kan bara bekräfta din resa en (1) gång! Detta innebär att en resa som är bekräftad eller om det gått 5 dagar utan aktivt val inte kommer att kunna ändras.

Anledningen till detta är baserat på ett rättviseperspektiv där det är viktigt att användare bekräftar sitt val innan resans score visas, så att alla resor där man varit förare räknas

Relaterade artiklar

  • Varför tolkar M Connect vissa av mina resor felaktigt?
  • M Connect har kategoriserat en resa felaktigt, vad kan jag göra?
  • Vad händer om jag inte bekräftar min resa inom 5 dagar?
  • Vad är "Smooth"?
  • Vad händer när jag lämnar feedback?
Integritetspolicy