Logotyp
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
  1. M Service
  2. M Försäkring
  3. Allmänna frågor

Allmänna frågor

Artiklar i detta avsnitt

  • Vilka betalningsalternativ finns det?
  • Har jag ångerrätt?
  • Hur länge gäller försäkringen? När kan jag säga upp den?
  • Kan jag betala med e-faktura?
  • Vad gör jag om jag krockat eller drabbas av en skada?
  • Vad händer om det inte finns pengar på mitt konto när autogirot ska dras?
  • Vart kan jag se mina försäkringshandlingar och fakturor?
  • Hur ansöker jag om autogiro?

Vad gör jag om jag krockat eller drabbas av en skada?

Så snart som möjligt ska du anmäla din skada. Du kan anmäla din skada dygnet runt här på webben. Lämna så tydlig information som möjligt om vad som hänt. Då blir ditt ärende enklare att hantera och du får snabbare svar. Om du krockat med ett annat fordon måste både du och den andra föraren anmäla det som hänt till era respektive försäkringsbolag.

Relaterade artiklar

  • Vid vilka tillfällen kan jag använda M Väghjälp?
  • Hur länge gäller bilens försäkring utomlands?
  • Vad kostar ett internationellt körkort och hur lång tid tar det?
  • Vilka betalningsalternativ finns det?
  • Vart kan jag se mina försäkringshandlingar och fakturor?
Integritetspolicy