Logotyp
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
  1. M Service
  2. M Försäkring
  3. Allmänna frågor

Allmänna frågor

Artiklar i detta avsnitt

  • Vilka betalningsalternativ finns det?
  • Har jag ångerrätt?
  • Hur länge gäller försäkringen? När kan jag säga upp den?
  • Kan jag betala med e-faktura?
  • Vad gör jag om jag krockat eller drabbas av en skada?
  • Vad händer om det inte finns pengar på mitt konto när autogirot ska dras?
  • Vart kan jag se mina försäkringshandlingar och fakturor?
  • Hur ansöker jag om autogiro?

Vad händer om det inte finns pengar på mitt konto när autogirot ska dras?

Vi drar inte dubbelt nästkommande månad utan du får en faktura på posten. Det tillkommer då en påminnelseavgift på 45 kronor.

Relaterade artiklar

  • Vad händer med min data om jag avslutar tjänsten?
  • Vart kan jag se mina försäkringshandlingar och fakturor?
  • Hur får jag fram mitt digitala medlemskort?
  • Hur kan jag använda intjänade bonuspoäng?
  • Hur länge gäller försäkringen? När kan jag säga upp den?
Integritetspolicy