Logotyp
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
  1. M Service
  2. M Connect
  3. Funktionalitet i M Connect

Funktionalitet i M Connect

Artiklar i detta avsnitt

  • Vilken typ av information kan dyka upp i meddelanden?
  • Hur kan jag förbättra min Safety Score?
  • Hur ofta behöver jag köra för att finnas med på leaderboard?
  • Hur påverkar M Connect batteriförbrukningen på min mobil?
  • Hur länge kan jag justera min feedback kring resor innan dom fastställs?
  • Måste jag skapa en bilprofil för att använda M Connect?
  • Hur påverkas min score om jag rör vid mobilen vid stoppljus?
  • Kan jag radera enskilda resor?
  • Varför visas inte alla mina resor i M Connect?

Kan jag radera enskilda resor?

Nej, du kan inte radera enskilda resor. Om du upplever att resan är feltolkad av M Connect kan du upp till fem dagar efter resan justera denna genom att klicka på Feedback på den individuella resan. Där kan du ändra vilken typ av transport som gällde och ange om du var passagerare istället för förare.

 

Korrigera feedback på individuella resan:

  • Klicka på trips
  • Välj den resa du vill ändra på och klicka sedan på feedback
  • Välj om du var förare eller passagerare
    Sk_rmklipp.JPG

Relaterade artiklar

  • Varför visas inte alla mina resor i M Connect?
  • Hur påverkas min score om jag rör vid mobilen vid stoppljus?
  • Hur länge kan jag justera min feedback kring resor innan dom fastställs?
  • M Connect har kategoriserat en resa felaktigt, vad kan jag göra?
Integritetspolicy