Logotyp
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
Medlem Internationellt körkort Allt om bilen Resa med bil Elbil Så tycker vi M Försäkringar M Connect
  1. M Service
  2. M Connect
  3. Felsökning i M Connect

Felsökning i M Connect

Artiklar i detta avsnitt

  • Jag angav att jag var förare men vill ändra till passagerare – hur gör jag?
  • Jag kan inte ta bort felmeddelanden under ”Kontroll i appens inställningar”?
  • Kan inställningen batterioptimering för Android användare skapa problem i M Connect?
  • Varför tolkar M Connect vissa av mina resor felaktigt?
  • Alla mina resor visas inte i M Connect - varför?
  • M Connect har kategoriserat en resa felaktigt, vad kan jag göra?
  • Varför visas inte mina resor i M Connect?
  • Varför är jag inte med på "Leaderboard"?
  • Jag var med på leaderboard förra veckan, men inte denna vecka. Vad beror det på?
  • Varför får jag 0 i Speed Score när jag inte har kört för fort?
Se fler

M Connect har kategoriserat en resa felaktigt, vad kan jag göra?

För varje resa i appen kan du rapportera feedback. Där kan du ändra appens kategorisering av resan, tex från passagerare till förare eller ändra transportslag från tex bilresa till buss eller vice versa. När du om kategoriserar resan kommer detta eventuellt påverka din Safety Score beräkning. Du har också möjlighet att skriva in fritext som hjälper oss att förbättra appen och AI algoritmer.

Relaterade artiklar

  • Hur påverkas min score om jag rör vid mobilen vid stoppljus?
  • M Connect visar en bilresa jag inte kört - hur kommer det sig och vad kan jag göra åt det?
  • Varför tolkar M Connect vissa av mina resor felaktigt?
  • Varför visas inte mina resor i M Connect?
  • Jag angav att jag var förare men vill ändra till passagerare – hur gör jag?
Integritetspolicy